یک روز پر از موسیقی

این پست رو نوشتم اما هر کاری کردم اون دو تا ترک برای خودم باز نشد. بعد دیدم پینگ شدم گفتم از درفت بذارمش بیرون شاید کسی ازش استفاده کرد.
--------

یعنی روزی که وبلاگنویسی ختم بشه به پیدا کردن یه سایت عالی موزیک روز خوبی خواهد بود.
از طریق لینکهای خانوم احمدنیا رسیدم به این پست و از اونجا هم به این سایت واقعن دوست داشتنی.
تا اینجا کلی آهنگهای قدیمی که دوستشون داشتم رو پیدا کردم و همچنان مشغول لذت بردن هستم. رجیستر شدن هم توش راحته واینکه امکان بلاگیدن و ایمیل کردن ترک ها رو با رنگ آمیزی مورد سلیقه خودتون میده.

اول این که کلی باهاش عشقولانه ام.

free music

و این یکی.
نمیدونم از دوست داران راک هستید یا نه. من کلن خیلی اهل دسته بندی کردن نیستم اما اینو میدونم که bon jovi خداست.
این ترک هم به نظرم از بهترین کارهاش و مربوط به دوران تین ایجری ماست. همون موقع که تیشرت سفیده با عکس گروهشون با موهای بلند که سوغات دوستی از فرنگ بود، همیشه تنم بود.

free music

هیچ نظری موجود نیست: